söndag 6 februari 2011

Melodifestivalen

Hela cirkusen satte igång igår.
Personligen tycker jag att de drar ut på det hela lite väl mycket med 6 veckor. Samt att det ska ringas och röstas en himlans massa i varje program.

Men med tanke på killarnas entusiasm och lycka igår när vi väntade och räknade ner tills det skulle starta så kan det vara värt det.
Fast jag undrar om A tyckte det var roligast att titta och lyssna, eller bara det faktum att han fick VARA UPPE??? :)

Vi hade sällskap av bästa grannarna och njöt. Diskuterade huruvida låtarna var bra eller inte och tyckte inte alls likadant. Men det är halva nöjet och jag tror att vi alla var glada och rätt lyckliga när vi väl somnade sött i våra sängar.


Idag har jag gått i träningskläder hela dagen.
Först var det familjejympan. Alltid lika roligt!
Sedan har jag masserat. (Alltid lika roligt när man hittar en öm punkt, mohahahaha.)
Snart är det jympa. Är väl inte JÄTTESUGEN, som vanligt. Men det är känslan efter jag vill åt. Och för att få den så behöver jag ju gå igenom själva passet. Pust.


Hoppas ni alla har en härlig söndag!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar