fredag 8 april 2011

Förmiddagstradition

Det börjar bli en tradition för mig och A. De dagar jag börjar 12 (vilket är en dag i veckan) tar vi det lugnt tills M och E har åkt till skolan och jobbet och sedan tar vi en stund i badrummet. Albin badar och jag duschar. Ja, hans badstund är bra mycket längre än min duschstund, men å andra sidan hinner jag göra mig klar innan det är dags att plocka upp honom.
Idag badade han extra länge eftersom vi satte på Melloskivan samtidigt. Så jag hann laga en klänning och ett par av E´s byxor, hjälpligt iallafall. Väntar på den dag då det kommer ut byxor för barn på marknaden som inte går sönder på knäna efter en vecka.

När han till slut hade badat klart idag var vattnet kallt. Då gosar han in sig i handduken och bli så här söt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar