måndag 18 april 2011

Lediga måndag

Det är min lediga måndag idag.
Känns extra härligt att den infinner sig på påsklovet :)
Det innebär att vi fortfarande sitter i pyjamas framför TV´n.

Idag ska Elliot på golfupptakt.
Japp, ni läste rätt.
Golf.
Inget som jag någonsin varit intresserad av, förutom en och annan minigolfomgång.
Magnus har spelat lite då och då.
Men nu har E en kompis som spelar och förra sommaren var han med nån gång, och gillade det.
Så när juniorträningen drar igång nu idag vill han såklart vara med.
Tur har vi också att han fick ett golfset av grannarna förra året. Inte helt fel.
Återstår att se vad han gillar golf efter denna dagen, som kommer vara lång.

Vad Albin och jag ska göra vet jag inte. Jag hade gärna gosat hela dagen, men känner jag honom rätt blir det inget med det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar