onsdag 9 november 2011

Summering

Snart har tvättmaskinen tvättat färdigt, då ska jag bara hänga upp den. Sedan ska jag göra iordning Ebbas flaskor, de är kokade och fyllda med kokt vatten som står och svalnar. Ska bara hälla i ersättningen, sen in i kylen. Diskmaskinen får diska klart under natten, den plockar jag ur imorgon.
Resterna från middagen ligger i 2 matlådor i frysen. När jag hade hämtat Elliot hos en kompis ikväll var det bara att sätta på spisen och laga maten jag förberedde innan hämtningen.
Killarna är nattade, de ligger och bläddrar i sina nya Lego Club-tidningar. Kläderna de ska ha på sig imorgon ligger i 2 prydliga högar på golvet, preppat och klart.
Ebba är nattad. Har bara behövt gå in till henne en gång än så länge, hon var rätt trött efter sitt bad. Kan ju hoppas på en lika bra natt som det var natten tills idag då jag bara behövde gå upp kl 02. Att hon sedan ville ha morgon kl 04,30 kan vi blunda för. Men det troligaste är ju att hon vill gå upp minst 2 ggr och äta. Hon väger förresten 5140 gram nu. Var på bvc idag, läkarkontroll. Han kunde inte hitta nåt fel på henne :) Ett A-barn :)
Sedan ska jag sjunka ner i soffan i 5 minuter innan jag också ska nanna kudden. Det har varit en lååång, men bra dag.
2 nätter till, sen kommer Magnus hem i 2 nätter. Sen kör vi igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar