torsdag 2 december 2010

Pust pustar ut

Denna dagen vill jag helst förpassa till en papperskorg. Njae, inte hela, men stora delar av den. Så det är skönt att den snart är slut.

Jag har helt missat att dagis har stängt på måndag. Alltså helt missat. Hade inte min bästaste vän G ringt och pratat med mig idag ang vilket dagis som var vilket eftersom hon ska ha utbildning för massa personal där på måndag hade jag fortfarande levt i ovisshet. Och antagligen vandrat till dagis på måndag...
Jag som är en person med ett stort kontrollbehov höll på att bryta ihop. HUR kan jag ha missat detta? Vilket nederlag.
Och när min internetbeställning några minuter senare inte går igenom utan jag måste ringa kundtjänst är nästan måttet rågat.
(PMS suger fett.)

Jobbet har flutit på bra.
Fast idag tyckte min chef att jag hade påsar under ögonen... = jag SER trött ut, inte bara KÄNNER mig trött.

Hem. Och har en hes Albin. Har nog sällan sett ett sånt utbrott han haft ikväll. Nä, förlåt, två utbrott har det faktiskt varit. Stackars barn, han har det inte lätt. Men söt är han. Och kompisar är vi igen. Tror jag.

Nu ska jag nog ta ett glas vin...för att glömma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar