måndag 27 december 2010

Tyst morgon

Klockan är snart 9 och det är bara jag som är uppe. Jag önskar dock att jag ocksåkunde ligga kvar i sängen, men idag börjar ju rean så det är bara att pallra sig iväg till jobbet. Får se hur munter jag är ikväll efter alla som ska fynda och byta julklappar osvosv... Kanske är jag väldigt glad???

Just nu är jag dock mest väldigt trött.

Först har det ju varit E som hostat ett antal nätter, men det har vi koll på nu. Medicinerar och han sover lugnt om nätterna.

Istället har den lille börjat. Han är genomsnorig, och eftersom han har falsk krupp blir han gärna lite hostig.
Inatt kulminerade (hoppas jag) detta med lite kräkning och jättemycket hostande.

Klockan 5 gick jag upp och la mig i hans säng (då hade han legat i vår säng sedan halv 12.)
Jag är lite sliten, men med kaffe blir det nog bra. Ohc en tidig nattning för mig ikväll :)

Ha en toppenmåndag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar