tisdag 21 december 2010

Skolavslutning

Jag och barnen har precis kommit hem från vår första skolavslutning. Eller, Elliots första skolavslutning, men det känns som vår :)
I Brunnby kyrka. Som ju är en väldigt mysig kyrka.
Klockan 17 satte det igång med tvärflöjt (av tvåorna eller treorna tror jag) och sång. Lite prästprat och en kort pjäs med rektorerna.

Mitt i hela avslutningen skulle allabarnen sjunga "We are the world". Det var väl lite trevande och svårt under versen. Men sedan satte refrängen igång, och jisses vad de tog i. Taket nästan lyfte. Jättehärligt!
De var så duktiga och fina.


Men nu är vi som sagt hemma. I värmen. Ute är det ca 15 minusgrader. Alldeles för kallt för min smak, men vad ska jag göra? Jag klär på mig massvis, och så åkte jag bil idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar