söndag 15 maj 2011

Idag kommer bilder

Idag tänkte jag ta en tur till Väla för att snabbframkalla bilderna från Cypern. Jag hade tänkt mig ett projekt, att göra en Cypern-bok. Vi kommer ju inte åka på sån fin semester igen i första taget (jag är definitivt INTE sugen på att göra det med en spädis heller efter att ha sett flera familjer brottas med sina minsta, vagnar, osv på flyg och hotell), så en fotobok att kunna bläddra i och njuta av blir nog bra.
Numera har vi ju dessutom alla bilder på datorn, det blir helt enkelt inte av att man sitter och kollar på dem på samma sätt.
Så ikväll blir det en session vid datorn att lägga över bilder och visa er lite av vår semester. Sen kan ni ju välja själva om ni vill kolla eller inte :)

Men först blir det kattmatning.
Och familjejympa. Den börjar kl 10. Välkomna. Om inte för att vara med så kanske för att se mig flåsa runt i salen. Börjar bli tungt nu... Tur det bara är 3 ggr kvar...

1 kommentar: