måndag 23 maj 2011

Jackpott

Varje vardagsmorgon vid 10 i 7 går det en tävling på Mix Megapol som heter jackpott. Man ska gissa 6 intron på låtar på 1 minut, för varje rätt vinner man en skiva från Ginza.se och tar man alla 6 vinner man jackpott, dvs 10 skivor. Man ska inte gissa låten utan artisten.
Vi sitter här på mornarna och gissar hejvilt och det går ganska bra för oss. Så bra att Magnus fått för sig att jag ska vara med.

Kan tilläggas att vi båda varit med tidigare, för ca 1,5 år sedan. Magnus vann 4 skivor jag och jag 3.

Imorse började han ringa igen och när signalerna går fram kastar han över luren till mig. Gissa om jag fick puls. Var sugen på att lägga på, men helt plötsligt svarar någon och för att göra en längre historia kortare så kom jag med. I radion.
OCH VANN JACKPOTT!!!!!
Så nu blir vi 10 skivor rikare i familjen.
(På tiden att nån annan än Magnus vinner nåt...:))

Barnen är glada, för nu får de välja nån skiva också. Elliot funderar på Eric Saade, the Moniker, Michael Jackson... Vi får se.

Det finns ju sämre sätt att starta veckan på :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar