onsdag 7 mars 2012

Ajfån

Idag har de kommit.
Våra iPhones.
Magnus höll på att missa sin då sms-aviseringen kom precis när han skulle åka till Sturup. Han är i Stockholm med jobbet... Tur för honom att han hade en snäll kollega som skjutsade honom till ICA för att hämta ut paketet :)

Själv har jag suttit halva eftermiddagen med min. Eller halva, ja, så mycket det gick med en snusförnuftig 8-åring på ena sidan som undrade varför jag inte tittade i instruktionsboken (efter 5 sekunder) och om jag laddat upp några spel än (efter 10 sekunder, 15 sekunder, 5 minuter, 7 minuter osv) och en 5-åring på andra sidan som var sur för att han inte fick spela (!) samt en skrikande bebis.

Men nu, nu sover Ebba och killarna ligger och läser i 5 minuter till. Jag ska hänga lite tvätt, sen så!

Kanske kommer jag tom kunna lägga upp bilder till bloggen från mobilen. Ja, inte imorron, men nån gång. Vem vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar