torsdag 8 mars 2012

Fast

Sitter i soffan med datorn i knät, ajfånen bredvid och TV´n på.

Ebba sover, men vaknar nog närsom.

Vaknade till snö imorse. Inte imponerad. Dessutom är det så varmt att allt kommer vara borta ikväll. Eller allt, slasket kommer ju vara kvar... Men jag ska försöka att inte vara bitter.

Har nu tagit tag i pluggandet igen. Efter Elliots tennis blir det en sväng förbi biblan för att se om jag kan låna om lite böcker. Har även börjat skriva på 2 texter som ska in i slutet av veckan. Lite irriterad är jag dock över att det även denna terminen nu har blivit förseningar och så. Jag hade gärna sett att vi fått denna och nästa veckas uppgifter redan i slutet av förra veckan. Då kan jag disponera min tid mer som jag vill. Men nu fick vi det itne förrän i tisdags, vilket innebär att jag inte kunde starta i helgen. Det hade för mig varit optimalt. Men men. En dag i taget. Så är det ju.


Nu väntar jag bara på att fortsätta wordfeud :D
Eller som Elliot sa när jag packade upp mobilen igår "Ska vi nu bara få se dej med telefonen hela tiden?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar