söndag 11 mars 2012

Finalen

Ja, det var ju final i mello igår.

Först fick vi superb middag hos bästa grannarna.
Sedan gick vi in till oss alla för att Ebba skulle kunna sova, och vi andra kolla på mello och snaska.

Skrattade lite åt oss själva när vi tittade på oss. 4 vuxna med varsen iphone...som vi satt och lekte med... Haha.

Albin röstade på Molly. Jag och Elliot på Danny.
Och vi vet ju alla hur det gick.
Loreen tog det.

Missförstå mig rätt nu. Jag gillar verkligen Loreens låt, hon har en fantastisk röst och ett superbra framträdande.
Men mitt hjärta slår för Danny.
Bra låt (som växer med varje lyssning), fantastiskt framträdande. Och det finns ju INGEN som är värd att vinna med än Danny.

Så ja, jag är lite besviken. Eller nä, jag är MYCKET besviken. Faktiskt.

Får väl köpa skivan och ha Dannys låt på repeat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar