tisdag 18 januari 2011

Är lycklig

idag igen.
Ja, det gick lite sämre att lämna killarna idag. E var väldigt kärvänlig och ville mest kramas. Inte helt fel iofs. Sen letade vi upp några kompisar och då kunde jag åka vidare till dagis.
Där blev det ytterligare en Oscarsnominering till A. Fast han gjorde det lite med glimten i ögat den lille mannen.

Hur han får sina nomineringar?
Han blir JÄTTElessen när jag ska gå och förvandlas till en koala/igelunge. Jag får bända bort hans pluttarmar och svälja klumpen i magen när jag går.
Så fort jag har gått blir han herr solstråle. (Och det vet jag ju, men det är likförbannat jobbigt.)

Idag var det som sagt lite jobbigt, men han accepterade vårt avsked.

Och varför är jag så lycklig då?

Jo, för att idag SKA JAG HÄMTA BARNEN PÅ SKOLAN OCH DAGIS!!!
Det har jag inte gjort på hur länge som helst.
Det är ju typ så att jag lämnar och Magnus hämtar. Men idag är det alltså jag som hämtar. Lycka!!!

Hoppas dagen går FORT!!!
Kram alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar