söndag 2 januari 2011

Utflykt

Mina fina tre har åkt till simhallen.

Jag hoppades in i det längsta att jag skulle kunna följa med, men tji fick jag.
Satte 37.5 eller under som gräns (och ja, jag tänkte sitta på kanten, inte bada, jag är inte HELT blåst :). Men med 37.7 var det bara att stanna hemma. Men då har den sjunkit från 38.1 som det var innan i förmiddags. Så jag får vara nöjd.

Plus att jag nu har lite tid att sitta och fixa med det nya familjepasset. Snart är det vecka 2 och då ska det vara klart och inövat.
Det är inte utan att man undrar vad James & Karin hade för sig när de spelade in sina skivor... :) Roligt hade de iallafall.


Solen den skiner och himlen är blå. Det är nog rätt skönt ute.
Jag ska jobba mån, tis och ons. Men sen ska jag vara ledig tors-tis. Mysa med killarna. Det ska bli sååååååå skönt!

Kram alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar