onsdag 15 juni 2011

Onsdag

Så har även denna dagen tagit slut.
Jag har sett "Top Model", "Runway Project" och "Oprah" (ett fruktansvärt sorgligt avsnitt btw) och även ett par avsnitt av "Det kungliga sjukhuset".
Imorgon kanske jag dristar mig till att åka till Höganäs (givetvis med bilen) för att inhandla ett tomt fotoalbum så jag kan pyssla ihop vårt Cypern album.
Dessutom ska jag roa mig med att göra ett sockerbelastningstest hos barnmorskan. Ett sådant ska eg göras på fastande mage och man ska dricka en sockerlösning. Hm. Men eftersom jag spydde som en gnu när jag gjorde det med Albin får jag göra en specialare. Jag får äta frulle :) Så jag kommer vara trevlig!!!

Vi får väl se. Vad ska du själv göra imorron???

1 kommentar:

  1. Li o lo skall ha 8 "gamla" kolleger på middag. Ja 6 var det visst. Vi blir 8 med oss.Skall in o handla på fm så säg till om vi kan hjälpa dig. Kram

    SvaraRadera