tisdag 7 juni 2011

Sjukhusbesök nummer 2...

Det skedde igår efter en hel dag då magen inte ville lugna ner sig. Detta trots att jag låg på soffan heeeeela dagen.
Nåja, ringde förlossningen och de tyckte jag skulle komma in för en kontroll. Det är skönt att förlossningspersonalen är cool och bra och kan lugna nojjiga päron.
Allt ser bra ut. Jag fick ytterligare bricanyl, tjohoooooo...not...och order om att liga i soffan och äta praliner :)
Men då min kropp redan börjar se lite ut som just tidigare nämnd Barbamama försöker jag avhålla mig från praliner just nu. Jag menar, ligga still i säng/soffa i 10 veckor till gör väl inte underverk för figuren direkt.

Idag har det varit mycket lugnare.

Och förresten väger bebisen över 1 kg nu. Det kommer bli en bautabebis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar