tisdag 11 oktober 2011

Jotack,

idag mår jag riktigt bra.
Har ingen feber (har förvisso inte tagit någon temp, men det känns bra i kroppen) och mjölkstockningen börjar ge med sig.
Har dock nog nån biverkning av medicinen, mår fruktansvärt illa i omgångar. Minst kul var den när det sköljde över mig klockan 5 imorse och jag stod och bytte blöja på Ebba, som dessutom var vrålhungrig... Vad göra? Tja, inte mkt annat än att snabbt byta klart på henne och sedan rusa in på toa för att därefter mata henne. Ville inte ropa på Magnus heller. Han sover på ELliots rum nu denna veckan eftersom han har jour och skulle han få ett larm behöver det ju inte pipa i Ebbas öra. Tycker hon som får försöka söva bebisen sedan...
Men på det hela mår vi riktigt bra, och det känns skönt.
Jag sitter dessutom och skriver detta iklädd ett par jeans. Japp, ni hörde rätt. JEANS! Har inte haft på mig jeans på ett gäng månader. Visst, jag har ingen tajt tröja på mig (muffinseffekten), men det känns ändå väääldigt bra.
Det kan ju inte annat än bli bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar