fredag 7 oktober 2011

Lördagsgodis

I lördags kom jag och Magnus överrens om att stötta varandra i att inte äta godis och annat onödigt i veckorna utan hålla oss till lördagar. Kan stolt berätta att jag avhållit mig från allt vad godis, glass, kakor och sånt hela veckan lång. Detta TROTS att jag varit allvarligt sjuk i hög hög feber ;) och alltså egentligen fått lov att göra avsteg (för det får man när man är sjuk). Men jag har varit stark, och det har Magnus också. Och som han sa nu ikväll att det känns som om man är mer värd snasket imorron när vi väl äter det. Faktiskt så känns det så. Inte illa pinkat. Men gissa om jag längtar tills imorron!!!!!

(Dessutom har jag sjukt mycket godis kvar i skafferiet sedan förra lördagen som bara legat och läskat mig. Jag är mäkta stolt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar