måndag 15 augusti 2011

Inga pengar kvar...

Efter Väla-turen idag har de inte många pengar kvar. Elliot har 1 krona, närmare bestämt. Albin några fler då han valde ett lite mindre och något billigare skepp...
Många påsar blir det.



Jag skojar inte när jag säjer att vi suttit HELA eftermiddagen och byggt. Vi var hemma vid 12,30 och den sista biten sattes på vid 18,30. Vi har pausat för mellis och middag.
Elliot byggde nästan hela sitt hela själv, Albin byggde sina gubbar :)

Jag kan dock inte rekommendera höggravida att sitta på golvet och bygga lego i 6 timmar. Jag kommer få betala priset senare ikväll...
Men med tanke på deras glada och lyckliga miner så var det klart värt det!



"Mamma," sa Elliot, "jag är så glad att jag nästan svimmar!!!"



Då var Albin tvungen att kontra med att han var så glad att han nästan dog. Det får vi hoppas att han inte gör, men som sagt, glada killar har jag hemma nu iallafall :)



1 kommentar: