torsdag 8 september 2011

Detta lego...

Ingen kan ju ha missat hur poppis lego är hemma hos oss.
Lite extra nu också sedan mattorna kom in i våra liv och förenklade letandet efter bitar.
Varje morgon hinns det med att leka en stund, under förutsättning att man ätit, klätt på sig samt borstat tänderna (ja, det mesta får vi tjata om, går man förbi en leksak på väg till badrummet glömmer man så lätt bort vad det var man var på väg att göra...).

Det där bordet är ju ett sorgebarn för mig. Jag hade hoppats på att det kunde vara en liten fristad för byggen, samt att det skulle finnas lite tomma ytor där.
Hahaha. Eller hur?



Detta är tydligen en cool snubbe som har klätt ut sig. Under hjälmen har han ett blått huvud. Bane eller nåt tror jag han heter. Om det nu spelar någon roll :)




Nu ska jag logga in på KAU (Karlstads Universitet) för att se om jag fått någon respons på mina texter än... Pirr pirr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar