torsdag 22 september 2011

Jomenvisst!

Jag sa ju att det skulle bli en jobbigare natt, och det blev det. Men så är det ju när man inte ens är en vecka gammal. Tänk, Ebba är inte ens en vecka gammal. Det känns som om så mkt har hänt sedan hon kom, och ändå har det bara gått 6 dagar. Det innebär ju mer njutningstid :) Det gillar vi!

Jag känner mig dock rätt pigg i kroppen. Jag tror att järntabletterna har börjat kicka in ordentligt. Jag tappade ju 1,8 liter blod under/efter förlossningen. Man är inte så mkt att hänga i granen då, men man är väl en kämpe. Hahaha.

Nu har jag dessutom hunnit producera och lämna in vad jag ska till kursen. Känns jättebra. Vi jobbar mkt med att lämna in texter och sedan kommentera varandras. Givetvis verkar det som om jag hamnat i den mest ambitiösa gruppen. Jaja, det passar väl bra. Underambitiös har jag aldrig varit (utom när det gäller matte).

Sist men inte minst blir jag glad när jag tittar ut genom fönstret. Solen tittar fram med jämna mellanrum och det känns så skönt eftersom Elliot är på utflykt idag på Kullaberg. Det blir så mkt roligare när vädret är bra.
(Albin var rätt avis på Elliot som fick matsäck med sig. Jag förstår honom, jag gillade också matsäck på min tid.)

Nu fortsätter torsdagen med lite mellis för min del. Jag ska bara lägga ner den sovande grodan och hoppas på att hon fortsätter sova.
Önskar er alla en härlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar