tisdag 13 september 2011

På plats

framför datorn.
Hoppas på att det kommit upp några nya uppgifter på kursen. Ännu har det varit lite si och så med framförhållning och struktur. Ni som känner mig vet ju att jag ääääälskar struktur och mår således lite halvkass nu när det saknas riktig ordning och reda. Lite hejkonbejkon är det. Men det har inte gått mer än 2 veckor, det finns gott om tid att vända skutan.

Och tills dess kan jag ju roa mig med kurslitteraturen... Och rätta Magnus alster till hans kurs, bara jag slipper rätta hans mattetal, för då är han körd :)

Barnen är lämnade på skolan och dagis, till deras lycka. Kanske mest Albins, han har ju varit hemma 4 dar nu och tycker faktiskt att det är rätt trist och orättvist att han måste vara hemma när storebror får gå till skolan. Jag får väl spela in honom eller nåt så jag kan spela upp det för honom om 10 år när han tycker det är orättvist att han måste till skolan. Gissar att det kommer ändras :)

Blås nu inte bort idag, här är det friska vindar, men eftersom de är rätt ljumma är det ganska mysigt faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar