tisdag 6 september 2011

GAAAAAH

Som ni vet har jag blivit student på nytt.

Under hösten hade jag tänkt hinna med att läsa en kurs på distans och halvfart. Dvs ca 20 timmar i veckan är det tänkt att man ska lägga ner. Jag hoppas dock att min studieteknik från forna dagar håller i sig såpass att jag kan vara lite snabbare än så.

Förra veckan startade kursen, i måndags närmare bestämt.

Uppgifterna delades ut, och vi fick även veta inlämningsdatum.

I söndags (ja, jag reagerade också över att det var en söndag) skulle vi så lämna in den första examinerande uppgiften. Vi kunde absolut inte lämna in den innan dess eftersom en gruppindelning då skulle vara gjord.

Visst, jag var klar innan söndag, men jag kan vänta.

Söndagen kom, och gick, utan grupper. Inget gick att lämnas in.
Måndagen kom och gick med samma resultat. Något irriterande.
Jag vet att jag inte är den enda som undrar då det pågår diskussioner på nätplattformen vi jobbar i.
Jag mailade kursadministratören som i sin tur mailade kursansvarige. Och sedan dess väntar jag.
Ännu har inga grupper kommit, vilket innebär att vi fortfarande inte kunnat lämna in några texter.

Jag känner dessutom att jag inte kommer vidare, alltså bara slösar bort min tid då jag faktiskt hade kunnat GÖRA något i skolväg.

Jag är något irriterad och rätt besviken.

Hoppas på ett förklarande mail under eftermiddagen samt att grupperna kommer riktigt snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar