onsdag 29 februari 2012

Bättre :)

Mår mycket bättre idag. Skönt.
Vi gick till skolan/dagis. Eller, jag gick med Ebba i vagnen. Jag fick gå fort med tanke på att killarna cyklade. Men, då får jag lite konditionsträning på köpet :) och det är ju inte fel. Plus att Albin inte behöver tycka det är så jobbigt att gåååå. Fast det har han inte sagt på länge. Han är så van nu.

Tar det ändå lugnt idag med. Fortfarande hostig.
Har ju gjort skolarbetet för denna veckan ändå.

Nu längtar jag mest tills killarna kommer hem, då kan jag och Elliot fortsätta läsa Harry Potter. Det är ju nytt för mig, som är en snabb läsare, att läsa högt och inte kunna läsa ut på en dag eller två so mjag är van vid. Att behöva vänta. Bra tålamodsprövning...övning...kan jag behöva. Har fått påtalat från Albin att jag varit lite väl mycket arga tanten på sistone. Hrm, bäst jag skärper mig och blir bättre på att räkna till 10, kanske 100 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar