lördag 25 februari 2012

Så mycket att göra, så lite tid...

Alldeles strax är det dags att bege sig till Friskis&Svettis för dagens Familjepass. Barn 2-6 år med medföljande vuxen jympar och leker loss i 45 minuter. Aldrig får man så mycket direkt feedback som då :) Barn är ju så härligt ärliga!!!
Idag tror jag faktiskt det verkar som om både Elliot och Albin vill följa med. Inte mig emot, alltid kul med sällis :)

Sen får det bli en snabb sväng förbi Skeppet för att plocka upp Harry Potter-böcker. Vi MÅSTE ju komma igång med bok nummer 4 och jag beställde böcker från bokrean. Sen blev det nån vajsing och jag har inte fått nån avisering. Men via företaget där jag beställde har jag hittat dem på Skeppet, så jag hoppas kunna hämta ut dem utan aviseringsnummer, på min ärliga uppsyn då ;)

Sen hem, snabb dusch, och direkt iväg mot MALMÖÖÖÖÖÖÖÖÖ med E och A. Dags för Mello-genrep. Jag blev lite less när jag insåg (igår) att jag ska behöva titta på Lotta Engberg och Christer Sjögren live. Men eftersom Danny är med så gör det inget!

Sen hem, ta emot VBG och titta på Mello på TV.

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar