söndag 26 februari 2012

Mello!

Biljetter, check.
Hörselskydd, check.

Då åker vi!!!



Och lämnar 2 gladisar hemma. En som är lättad över att han slipper Mello, och en som bara är glad :)



Malmö Arena hittades till slut. Mycket irriterande att de var tvungna att bygga x antal rondeller TILL efter att jag kollat upp på hitta.se hur jag skulle hitta dit. Förvirrande. Gick in på MediaMarkt för att be om vägvisning. Hon ville ha runt mig på konstiga turer, ut på motorvägen igen. Hm. Som tur var körde jag fel igen, tittade åt höger precis när jag gjort en U-sväng, och vad hittade jag väl där? Jo, Malmö Arena!!!

Parkerade. Gick in och jisses med folk. Jo, det visste jag.
Köpte vars en snurrande mikrofon till killarna. Toa. Frågade om de ville gå runt lite, men de ville till våra platser, så vi gick och satte oss. Inte de bästa platserna i huset, men men. De funkade de med.




Japp, det är Danny!
Fullt av pinsamma mammor som (liksom jag) gillar Danny. Så jag höll en låg profil. Kände inte att jag behövde skrika mig hes... Ett foto var jag dock tvungen att ta. Synd bara att vi inte har en höjdarkamera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar