söndag 19 februari 2012

Mello

Detta spektakel.
Vi satt i vanlig ordning och tittade igår. Det är kul att sitta med barnen och diskutera och tycka. Men allvarligt. Det måste ha varit det sämsta startfältet ever igår. Varför ska man ha 4 deltävlingar när det inte ens är vettiga bidrag?

Jag kan ju inte sitta och vara sur att Ranelid gick vidare (vilket jag är)(sur alltså) när jag inte röstade på nåt annat bidrag, mest för att de var så kassa allihop. Möjligen med undantag av Andreas.
Men seriöst. Varför rösta in Ranelid i finalen bara för att göra ett statement??? Det kan INTE ha funnits så många som genuint GILLADE hans sk bidrag. Ja, så kallade, för det var banne mig bland det sämsta jag hört/sett. Jag och Elliot gick tom in i badrummet när de framförde sitt bidrag igen för vi tyckte det var så dåligt.

Suck...

Återstår att se om det är nåt bättre i Malmö nästa vecka. Då är nämligen tanken att jag och killarna ska åka ner och titta på genrepet på dagen. Hoppashoppas det inte blir ytterligare en nära-döden-upplevelse...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar