tisdag 7 februari 2012

Oj

Denna dagen har gått fort...

Direkt efter lämningen av killarna åkte jag och Ebba vidare mot Lund för besök hos en gammal vän. Vännen är inte gammal (lika som jag själv, fast iofs ett halvår äldre ;)), men vi har känt varandra sedan vi var 6 år. DET är gammalt. Snart 30 år...

Iallafall kom vi ner. Och närmade oss...den ökända mobiliarondellen. Denna rendell med 5 utgångar som skrämt öveningsförare i Lund med omnejd i alla tider. Det var inte utan att händerna blev lite fuktiga.
Men det gick hur bra som helst. Haha. Hade jag kunnat tänka mig nåt annat? Jag har ju kört i den ett gäng gånger. Men det är konstigt att gamla tankar sitter i...

Nåja, efter en trevlig dag åkte vi hemåt, plockade upp killarna och en kompis och åkte hem. Matlagning, matning, läggning. Nu ska jag plocka i köket, lägga killarna. Sen har denna dagen gått. En trevlig sådan.
Men imorgon ska vi ta det lugnt. Plugga lite. Kanske. Eventuellt. Möjligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar