söndag 11 april 2010

Åh vilken helg!

Inte nog med Göteborgsresan och Universeum och allt igår. Idag blev vädret helt fantastiskt.
Först hade jag familjejympa, Albin var med, Elliot ville inte, så han och Magnus satte upp studsmattan. Och gissa om den har använts idag!!!
Sen blev det en tur till Bär och grönt och inhandla lite nytt till krukorna därute. Sedan var vi ute. Och ute. Och ute. Helt fantastiskt makalöst skönt och härligt. Killarna hoppade studsmatta, solade och lekte. Jag och Magnus fixade med gräsmattan, planterade och rensade. Supernice!
Vi har tom ställt fram utemöblerna, så inom kort blir det premiär. Albin blev lite sur för att vi inte åt ute ikväll, men det blir lite kallt på kvällen...
Det var 2 trötta pojkar som gick och la sig.
Själv är jag supertrött nu. Mitt enda smolk i bägaren är ju att jag har dragit på mig en inflammation i revbensfästena. Gör ganska ont, men jag har börjat med diklofenak, hoppas att det börjar verka snart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar