onsdag 7 april 2010

Så har jag då inlett min staketbyggar-karriär.
Tyckte det gick väldigt trögt och undrade i mitt stilla sinne om jag var klen eller bara hade dålig teknik. Jag hade liksom svårt att skruva igenom alla pinnarna, trots skruvdragare. Kom fram till att jag är lite klen. Tills jag upptäckte att det knappt fanns något batteri kvar. Tack för den. Bytte, och vips vilken fin teknik jag fick :)
Sen skulle jag bara såga lite snabbt... Tanken flög igenom huvudet att jag kanske skulle ha handen någon annanstans, men nä, det var ju bara...hoppsan så hade jag sågat mig i fingret. Fick ett coolt batman-plåster av mamma sjuksköterska, höll fingrarna på rätt sida det vassa och gjorde klart för idag.

Nu ska jag bara dra i mig lite mat och sedan bär det av till mitt andra jobb...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar