torsdag 22 april 2010

Tänk...


Tänk att det kan vara så roligt att titta på när någon annan spelar Nintendo... Elliot vill ju gärna att jag ska kolla jämt också, men jag är inte lika intresserad som Albin. Nu hörde jag hur E frågade A "Albin, vill inte du spela data?" (Alltså, på våran stationära där vi brukar leta på typ bolibompa-spel och sånt. Albin ville inte det :) Roligare att titta på?

Snart är det iallafall dags att stoppa ner dem i sängarna, så får vi se hur många monster som kommer på besök inatt? Natten till igår hade vi helst plötsligt båda barnen i sängen, det har nog aldrig hänt förut att båda kommit samma natt. Blev inte så mkt sömn för en annan. Inatt kom bara Albin. Han kom vid 4, eller, han ropade så jag fick hämta honom vid 4. Satte sig i vår säng och sa "Mamma, jag vet att det är natt!" (För att det var mörkt ute.) Tur, det innebär att han somnade relativt snabbt :)

Men som sagt, man vet inget om vad som ska hända denna natten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar