lördag 20 november 2010

Flyttat, igen...

Albin och jag hade lite egentid en kortis idag på eftermiddagen när Magnus var ute och gick och Elliot var hos en kompis.
Jag har jobbat, så jag tyckte det var mysigt. Jag vet inte riktigt vad Albin tyckte.
Först var det bra, vi busade och kittlades och pussades (A pussas mest med tungan dock, jag är inte sååå förtjust i det).
Men helt plötsligt gick solen i moln och han tyckte att jag var taskig (?).
"Jag vill flytta hem till mormor och morfar..." sa han medan stora krokotårar rullade nerför kinderna.
"Jaja, du får ringa och fråga dem."

Och nu har han flyttat dit. Igen.

"Och mamma, INGEN får hämta mej. Inte du och inte pappa. Och säj till pappa att han inte får hämta mej."
"Nänä, men Albin, nästa lördag KAN du väl bo hemma???"
"NÄ, aldrig!"

Jaja, det hinner hända mycket på en vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar