torsdag 17 mars 2011

Så var det torsdag

Det är en del för Magnus och killarna att pyssla med i em. Så vi hade tänkt att M skulle ta bilen samtidigt som jag och killarna cyklade till skola/dagis. Och för enkelhetens skull ville jag att A satt i cykelsadeln på min cykel. Jag tänkte att han skulle bli glad för detta då det alltsomoftast numera gör så fasansfullt ont i knäääääna när han cyklar själv.

Vi hann inte mer än ut till garaget förrän A ville cykla själv. Jaja, klart han ska göra det. Slipper jag tjata om det så...

Sen hann vi inte mer än 700 meter innan han bryter ihop och är ledsen för det är så jobbigt att cykla och han har ont i knäääääna. Här blåste det rätt hård motvind.

Taskiga mamman tvingar honom att cykla vidare. Strax svänger vi och det blir sidomedvind, ganska kraftig sådan. Helt annat ljud i skällan. Oj vad fort det gick. Och såg jag inte ett leende???

Fram till skolan kom vi. I tid. Och fram till dagis kom vi, glada.
Det kan inte bli annat än en bra dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar