söndag 20 mars 2011

Wii

Jag sliter mitt hår just nu!!!

Killarna har, efter mycket tjat och några Wii-familjemöten, köpt ett Wii tillsammans för sina egna pengar. Det inhandlades igår.
Sedan fick vi gäster och kvällen försvann.
Idag har jag tillbringat mången timmar med att koppla in det.
Tjej som jag är (fördomsfull, jag???) går jag efter instruktionsboken. Till punkt och pricka. Men fasen om jag inte har missat en punkt eller om det saknas en sida i min bok. Jag får inte igång f-nskapet.
Har slängt ut ett rop på hjälp på Facebook, och jag har många smarta vänner där. Men det är ju inte lika lätt att bli hjälpt via datorn som att ha en fysisk person HÄR.

Och de stackars killarna väntar och väntar. Idag blir väntan förgäves...
Skam den som ger sig dock.
Jag får väl packa ihop det och börja om igen. Och igen. Och igen. Flintskalligheten kommer på köpet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar