tisdag 22 mars 2011

Snabba

Tyckte att vi gjorde som vanligt imorse. Upp, äta, tjata (men inte så mkt idag), klä på oss, leka lite osvosv.
In i bilen (på tisdagar numera både lämnar och hämtar jag, då lyxar jag med bil) och iväg till skolan. Kommer dit, och vi är 10 minuter tidigare än vi brukar. Hur ofta händer det???
Det gick så himla smidigt idag. Så otroligt härligt. Tänk att det inte behövs mer för att glädja denna mamman... (Eller ja, lyckan är komplett om jag får ett par pussar också, och det brukar jag få.)

Vår i luften, A tog sina "nya" gympaskor. Han är överlycklig, han har fått massor av "nya" skor. Plockade fram ur gömmorna igår och provade. Den enda som behövde nya var E, ett par. (Och som av en händelse fick jag 2 par nya, men säj inget till Magnus.)

No more snö tack, nu är vi redo att möta varmare temperaturer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar