onsdag 23 juni 2010

Är det morgon nu?

Igår fick Albin feber.
Han får det med jämna mellanrum, hög feber som försvinner på ett dygn.

När han la sig igår hade han 39,3.

Vid 04 vaknade jag av att han högt och ljudligt låg och ropade på mig. Halvsnubbladesprang uppför trappan och möttes av ett "Jag kan inte sova i mitt rum."
Kejrå, kom med ner till oss.
Hann inte mer än lägga oss förrän det var ett litet pekfinger som knackade mig på axeln. Tittade på Albin som pekade ut. Det var ljust ute. Då tyckte han att det var morgon och dags för frukost. Inte en chans.

Halv 7 kom nästa knackning. DET är mer okej. Halv 7 kan jag acceptera :)

När han la sig ikväll hade han 38,3. Får se om jag får sova hela natten...

1 kommentar:

  1. Tycker du e liiiiiiiiiiiite taskig , 04.00 e ju perfekt för uteliv !!

    SvaraRadera