torsdag 24 juni 2010

Vilken torsdag!

Dagen började med att jag vaknade och insåg att jag fått sova hela natten, ostört. Mycket trevligt!
Sen kom guldklimparna nertassande för trappan och byggde koja i soffan, förlåt, byggde affär i soffan. Detta gjorde att jag och Magnus kunde ligga och dra oss en stund längre. Nice.

Efter frukosten började killarna pyssla lite. Albin blev lite kreativ och skrev namn.


Visst kan ni väl se vems namnskyltar detta är?

I sommar blir det ju även Ute-Röris. 8 pass. Onsdagar 17,30 på Kvickbadet för de som vill vara med :)
Jag och barnen tjuvlyssnade på passet och passade på att öva lite, träna oss lite. Som Elliot sa när vi gjorde utfallssteg, nej, helikopterlandningar, "Mamma, kan du inte längre ner?" Nä just det... Jag får nog träna lite till...


Här sträcker vi på oss ordentligt iallafall.

Jag har jobbat idag. På dagis var det midsommarfest, då var även lediga barn välkomna, trevligt. Då det varit helt fantastiskt väder idag har Magnus och killarna varit ute i stort sett hela dagen. Det leder till smutsiga barn. Så det blev ett bad.


Här slås det rekord i skum. Jag tror vi hade i 5 olika sorter. Får skicka in till Rekordbyrån!

Och till sist. I tisdags spelade Magnus innebandy. Han kom hem och hade fått en boll rakt på tinningen, eller lite nedanför ögat.


Detta är inte Magnus som är trött eller att hans smink har halkat ner. Detta är Magnus härliga blåtira. Stackarn...

Glad midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar