tisdag 22 juni 2010

Att träna eller inte träna...

Åh vad jobbigt det känns att jag har bestämt mig för att träna, men att jag egentligen inte orkar. Eller, det jobbiga ligger ju i att jag sagt till folk (!) att jag ska träna. Och så har jag det däringa dåliga samvetet. Eller egentligen känslan av att jag behöver träna. Det är ju inget jobbigt jag ska göra... Tänkte köra Bodybalance framför TV´n. Och gudarna ska veta att jag behöver den typen av träning (mycket mage och rygg) nu när jag står hela dagarna. Men jag blev bara så trött...

Skulle ju kunna skylla på vädret?
Eller att Albin lekte propeller halva natten i vår säng?
Kanske att Albin har feber (vilket han iofs har, men han ligger i sin säng nu, är det då en ursäkt???)?

Men så vet jag ju hur skönt det känns efter avslutat pass, det är sååååå värt mödan att byta om och sätta igång dvd´n (i-landsproblem...).

That does it.

Om 2 minuter ska Elliot i säng.

Om 10 minuter ska jag ha startat min träning.
Och därmed basta!
Heja mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar