lördag 17 juli 2010

Attityd

Jipiiii!!! Nu är jag ledig och ska så vara i 5 härliga veckor!

Direkt efter avslutat dagsverke idag blev det ett kort besök på kusinbarnets dopfest. Mycket god fika!

Sedan var vi tvungna att gå ner till stranden. Jobbigt... Barnen och Magnus badade, jag badade också, ända till knäna!

Mat och umgänge hos storebror med fru. Vi hade med oss TP. Syster med man var också där. Givetvis sopade vi banan med de andra i par-TP. En tävling full av prestige. Vi kände oss dock tvungna att gå tidigare (21) för att ta med barnen hem och lägga dem. De kommer helt ur rytm och är inte lika medgörliga efter kl 20... Bror och syster med respektive blev mkt lyckliga när vi gick och hällde ut våra pluppar (vi hade 5, de andra bara 2 och 3). Jaja, vi ger dem det, VI vet ju att vi var bäst.

Kommer hem och har helt plötsligt 2 barn fulla med en konstig attityd, det har vi väl aldrig sett förut??? Jag kände att jag ville föreviga dem. Inget framtida studentkort, men kanske till nåt tillfälle med nån flickvän att skämma ut dem med? Hellooooooo...




(Btw, nu tror jag att Magnus har somnat inne hos Albin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar