måndag 5 juli 2010

Måndag

Måndag morgon och jag har, precis som de senaste morgnarna, släpat mig upp ur sängen.
Jag vet inte vad jag ska skylla på:

Att det inte är någon som ropar på mig och kräver att jag ska komma upp och bära ner honom???

Att jag äter lila penicillin?

Att jag behöver semester (trots att jag trivs fantastiskt bra på jobbet och det är roligt att åka dit varje dag, nja, kanske lite mindre förra veckan när vi fick den nya kassalådan :)?

Att det tar mer på kroppen än jag trodde att ha 4 halsflussar på 3 månader?

Eller, att jag börjar bli gammal???

Oavsett vilket är jag uppe och har ätit frukost på altanen (nice). Tänk vad skönt det ska bli när altanen på baksidan är klar. Magnus började för 2 veckor sedan. Den kommer bli ca 20 kvadratmeter stor. Än har han grävt ur ca 1... Med denna takten är den nog färdig till Albins 6-års dag :)

Och imorron kommer de hem. Längtar!

Ha en härlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar