onsdag 14 juli 2010

Onsdag

Albin leker och saknar pappa. "Mamma jag trodde du bara jobba och jobba hela tiden och pappa var hemma men nu vill jag till pappa." Magnus är och spelar tennis en timme. Han har varit hemma hela dagen. Det är Albin som har varit hos sin kusin nästan hela dagen.

Dessa ljuvliga barn. Det skulle vara spännande (och nog lite jobbigt) att kika in i deras huvuden en stund. Vad tänker de? Hur tänker de? Egentligen...


Slutade redan klockan 15 idag. Det var lyxigt. Hem och direkt ner till stranden. Idag utövade jag min rätt till att vara badkruka eftersom jag ju redan gjort mitt dopp för i år i förrgår.
Men det är härligt att vara där nere en stund. Killarna badar som bara den. Kusinen var också med och hon är en riktig badis hon med. Den som ger upp först är E. Men det beror endast på att han saknar underhudsfett och börjar frysa väldigt fort, hur varmt det än är.

Nu är det 3 dagar kvar att jobba innan jag ska vara LEDIG! Och det ska bli så himla skönt!!! Jag är redo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar