söndag 4 juli 2010

Shopping

På onsdag är det en stor dag.
Då fyller Albin 4 år. Tänk att han redan är så stor...

Det blev en tur till Väla idag för mig och G. Jag skulle inhandla lillemans present. Ja, han är bortskämd, jag vet. Han får ett Nintendo DS. Trots att vi förfasar oss över hur beroende Elliot verkat bli så får även Albin ett. Man vill ju ha rättvisa, alltså att de blir lika mycket beroende. Då kan de stötta varandra på behandlingshemmet längre fram :)

Helst ville han ha ett grönt, annars ett svart, annars ett vitt.

På ställe nummer 3 hittade jag ett grönt. Lycka!
Att det dessutom var det billigaste av alla 3 ställena gjorde ju inget. Nu är det ju inte billigt ändå, men alla kronor... Då kunde jag gå in och köpa ett spel också. Klart killen ska ha ett spel :)

Längtar redan till onsdag morgon när han öppnar paketet. Jag kommer ha kameran i högsta hugg, så ni kommer också få se hans lycka :) (Hoppas jag, risken finns ju att det är fel gröna färg, och då blir det krisigt...)

Men just nu längtar jag mest till på tisdag när de kommer hem.
Ringde för att säja godnatt igår. Pratade lite med Elliot som berättade att de poppade popcorn. Efter en liten stund hörde jag plinget, då säjer E "Mamma, nu är popcornen färdiga. Hej då."
Det är kärlek det... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar