onsdag 28 juli 2010

Onsdag

Är helt slut efter en rolig och händelserik dag.

Började dagen med att massera en kusin. Han fick lite stretchförmaningar med sig :)

Sedan hade jag lovat killarna Busfabriken en dag denna veckan. Och det blev idag. Vi plockade upp mormor och körde iväg. Parkerade och vandrade upp mot ingången. Precis då öppnade de. Bra tajming :) Vi var först in!!! Wohooo! Kan tillägga att jag kände av mina lår efter gårdagens jympa (första på typ 2-3 månader). Kommer nog känna av låren ännu mer imorgon efter allt krypande och krälande och klättrande idag.

Magnus hade en tennisfri förmiddag och passade på att lägga trall på altanen. Halva är nu belagd, så imorgon kanske det blir frukost på baksidan. Tjoho!

Hade 2 riktigt trötta pojkar i baksätet på väg hem.

Tog det lite lugnt en stund. Sen cyklade vi Albin till en kompis.
Elliot och jag hade lite kvalitetstid. Och vad gör man då? Jo, jag fick göra lasersvärd till honom! Ett grönt blev det.

Sen satt jag och pillade lite med lillebrors gamla mobil som jag fått överta. Han gav den eg till mor, men efter lite manipulerande fick jag den :) hehehe. Det första jag gjorde var att (med lite hjälp från tidigare nämnda bror) ändra ringsignal. Kan ju inte ha en massa trumpeter som tutar varje gång det ringer...

Hämta Albin, åka iväg till Höganäs och ha Ute-Röris.
Hämta Elliot, som var med Magnus på tennisen. Hem, äta, spela Nintendo, läsa, lägga.

Inväntar nu maken. Han har inte bara varit tävlingsledare idag utan även spelat dubbel. Om jag inte minns fel är de titelförsvarare. Men det kan ha varit förförra året...
Medan jag inväntar ska jag kolla på friidrotts-EM. Bästa sporten!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar