tisdag 13 juli 2010

Vinst

Ringde precis och pratade med Magnus. Han och barnen sitter i bilen på väg hem från Båstad. För er som missat det är det tennis i Båstad nu. Magnus var där igår hela dagen själv och idag fick killarna följa med.

De har haft en härlig dag. Och med sig i bilen hem har Magnus ett par sprillans nya skidor (!) som han vann.

Som min mamma sa "Han är makalös."
Som jag känner, kan han inte vinna nåt vettigt nån gång???
Jag menar fotbollsspel, Ahlgrens bilar (gott förvisso, men...) och nu skidor (mitt i sommaren!!!)???

Jaja, roligt är det och han gillar ju att åka skidor så.

Bild på vinsten kanske kommer senare under kvällen, vem vet???

1 kommentar:

  1. Ja, han är helt otrolig din man - på många sätt:)
    Du skriver ofta nu - det tycker jag om. Läser gör jag alltid även fast jag inte alltid kommenterar, men det är så mysigt att få lite glimtar från ert liv.
    Vi kom för några timmar sen hem från en underbar vistelse i Sälen. Har bott i en lyxstuga och gjort roliga äventyr hela dagarna.Inte minst besökt alla troll som fanns nedanför där vi bodde vid Hundfjället....efter fyra gånger var barnen inte rädda längre...
    Blir det något mer besök till Örebro för er del?
    Kram och godnatt

    SvaraRadera