söndag 11 juli 2010

Fortfarande söndag.

Nu börjar den sena kvällen igår och den tidiga morgonen idag hinna ikapp. Börjar bli lite seg...

Har dock kunnat utnyttja solen idag. Dvs jag har inte jobbat på mitt jobb utan jag har kunnat jobba på min bränna :)
Magnus och Albin gick ner till beachen på em. Jag och Elliot stannade hemma. Han satt i skuggan av parasollet och pysslade medan jag försökte lösa korsord och bli brun(are, I wish). Väldigt mysigt!

Middag hos päronen, fixat av the newlyweds. Gott. (Och i vanlig ordning väldigt skönt att slippa laga mat.)

Kommer hem och sa lägga killarna, kommer upp för trappan (börjar ana, ja ni vet). Det är så fruktansvärt VARMT, KVAVT. Så jag har öppnat alla fönster jag kan. Tyvärr hjälper det inte alls eftersom vinden är lika med noll. Däremot så åskar det, kanske kan det fungera.

Jag är asatrött. Barnen är asatrötta. (De är även nyfriserade, hörde ni isande skriiiiik tidigare idag så var det de. Undrar om de har känsel i hårstråna???) Nu blir det läggdax för dem. Jag tror att jag kommer hålla M sällskap framför finalen.

Och jag tror Paul har rätt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar