söndag 8 augusti 2010

Åh vad fint det blir!!!

Rensade färdigt bland plattorna igår. Det var en hel del jord, rötter, daggmaskar och dylikt att forsla bort. Jag sopade, men kommer behöva sopa ett par gånger till, men det blir bra. Lite krukor och blommor på det här :)
Jag kommer även måla trappan, grå blir den. Om det blir i år eller nästa får vi se. Beror på hur mkt fingrarna kliar!



Och skyddet. Vårt finfina skydd. Magnus och jag går omkring och bara är så nöjda för att det blir så fint. Han vill åka och köpa resten av "pinnarna" NU. Men det går ju inte, tyvärr. Och ärligt känner inte jag för att åka till Byggmax med barnen för att sedan köra hem med 5 meter långa brädor.

Det är ju som vi säjer till barnen, tålamod. Det är bra att vänta lite ibland...
Eller kan det vara så att den som väntar på något gott väntar alltid för länge?







Det kommer bli hela vägen upp och sedan tar vi varannan på andra sidan också så det blir tätt!. Men ni kanske kan få en bild av hur det kommer bli.
Annars är ni välkomna hit och titta live!

Sen måste jag ju fixa lite snyggt därute också. Magnus vill ju helst ha det cleant och stilrent. Men jag känner för att ha massa färg. Återstår att se hur det blir.

Klicka här för att en typ av dyna jag kan tänka mig till stolarna. Dock skulle jag vilja ha en hel, dvs med rygg också.

Jag surfar vidare och kollar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar