tisdag 17 augusti 2010

Nätinspiration

Har precis avslutat en träningsrunda för A i att cykla utan stödhjul. Det går sådär. Både bra och mindre bra. Det bra är att han kan. Det som är mindre bra är att han inte tror att han kan. Får se om jag kan övertyga honom under de närmsta dagarna.

Då det är lite halvruggigt väder gick vi in. A leker med lego och jag passar på att leta lampor och kolla kuddar.

Hamnade nu på spiti.se. Helt otroligt vilka fina saker!



Här har de hängt flera olika storlekar tillsammans. Det hade varit snyggt i hörnan vid vår TV, istället för golvhistorian vi har där nu. (Den som M säjer att "Men den ville du ju så himla gärna ha?!?!" Ja, för 7 år sedan...)


Egyptisk lampa, 1795 kr



Och minsann om inte de också har mina önskelampor. I flera olika färger.




Oval taklampa, 1295 kr, orange och äppelgrön



Dessutom finns det en hel del kuddar. Kanske inte kuddarna jag vill ha utomhus, men i soffan är det snyggt, och mysigt, med massor av kuddar. Här är en (av ett helt gäng) jag gillar, den skulle dessutom matcha redan befintliga kuddar fint :)


Kudde, mönstrad grön, 495 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar