onsdag 25 augusti 2010

Blåst

Ja, att säja att det varit blåsigt idag är inte ett understatement. Hade nästan lite dåligt samvete över att E fick cykla till förskolan. (A har det ju bra i cykelsadeln.)

Kraftig sidovind till jobbet, vinden hade bråttom idag (som min kusin så fyndigt uttryckte sig på fb.) Det var tom så att en del bilar saktade ner när de skulle köra om mig, detta trots att jag befann mig på cykelbanan. Jag vinglade nog en hel del...

Rätt kraftig vind hem, men inte så farligt som jag trodde. Eller så har all min hårda träning äntligen gett resultat :)

Och vad kan vara bättre att avsluta dagen än att läsa godnattsagor för killarna uppkrupna i fåtöljen? Inte mycket. E hade dessutom fixat så jag kunde vara lat. Han satte på en ljud cd så kollade vi på bilderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar