söndag 8 augusti 2010

Kuddjakt

När man ändå är igång. Det finns ju hur mycket fina, härliga kuddar, mattor, tyger osv som helst. Jag har en god vän, C, som jagar gamla tyger på loppisar. Hon kan ju den fina konsten att sy. Det kan inte jag. SÅ jag jagar färdiga grejer :)

En bra hemsida som ger mycket inspiration är afroart tycker jag. Särskilt kuddar och tyger. Riktigt fina! Jag gillar kuddarna Amanda och Ines. Visst är de fina. Men varför inte en kudde till barnen???

Annars har jag varit inne på pappelina. Jag skulle verkligen vilja ha en plastmatta (smala plastmattor, Molly, grön, brun, vit och blå randig) på stentrappan utanför tvättstugan. Men priserna känns lite väl saftiga för en matta som kommer ligga utomhus. När jag vinner på triss dock :)

Jag återkommer med mer inspiration senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar