lördag 22 maj 2010

Det blir inte billigt.

Jag har länge suktat efter en Houdini. Min mamma har en ursnygg i knallgrönt och Magnus har en i svart. Han har dessutom en Houdiniväst. Jag är JÄTTEAVIS för de är sååå snygga och verkar sååååå sköna.
Jag har dock avskräckts lite av priset, någonstans mellan 1500-2000 beroende på vart du letar.
Men så nu, nyss, alldeles nyss, slog jag till på nätet. Brrr, blir lite svettig när jag tänker på priset. Men å andra sidan räknar jag kallt (hahaha) med att den kommer till användning i många många år.
Leveranstiden är 1-3 vardagar. Det borde innebära att jag framemot onsdag kan ses cykla till och från jobbet i den. Om inte sommarvärmen håller i sig (vilket den inte ska göra), då blir den nog för varm.
Sen kommer mitt andra brrr, färgen. Jag var nära att ta ett säkert kort, svart. Men valde sage green. Undrar hur den kommer se ut? Tandkrämsgrönt eller bara schysst mjukgrönt? Mesgrönt kanske?
För den som är nyfniken kan ni leta på addnature.com :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar